1. Odżywki dla kobiet
  2. Elegancka bluza sportowa – czy ma sens?
  3. Trening w domu – czy warto?
  4. Pomysł na zdrową kolację
  5. Rest day – czy naprawdę jest potrzebny?
  6. Koreańska pielęgnacja
  7. Jumping Fitness
  8. Wygodne i efektowne uczesanie na trening – damskie fryzury sportowe
  9. Jak ograniczyć cukier w diecie?
  10. Kurtki zimowe męskie
  11. Czym jest dieta pudełkowa?
  12. Jaka odzież dla ucznia
  13. Jakie buty na siłownię
  14. Jak nawodnić organizm?
  15. Idealna dieta na lato
  16. 20 dni do lata. Jak szybko schudnąć
  17. Detoks dla skóry – jak go zrobić i dlaczego warto
  18. Bluzki-hiszpanki, espadryle, ogrodniczki – najważniejsze trendy tej wiosny
  19. Jakie buty sportowe mniej znanych marek
  20. Dlaczego warto biegać? 7 powodów!
  21. Wiosenne nawyki, które warto wprowadzić już dziś.
  22. 5 rzeczy z wyprzedaży, które przydadzą się tej wiosny.
  23. Kwiaty, pastele, lakierowana skóra, najdziwniejsze trendy tej zimy.
  24. Zimowe wyprzedaże – od kiedy i czy warto czekać?
  25. 5 sposobów na dobry wygląd zimą
  26. Czapka New Era – idealny prezent dla nastolatka
  27. Sposoby na obniżoną odporność
  28. Jesień – idealny czas na noszenie spódnic!
  29. 7 produktów, które muszą się znaleźć w Twojej kuchni jesienią
  30. 5 sposobów na dżins tej jesieni
  31. Jaka aktywność fizyczna sprawdzi się jesienią?
  32. Jakie buty na fitness?
  33. Trendy streetwear jesień-zima 2016
  34. Plecak – modnie i wygodnie
  35. Asics prezentuje “żelki” na Igrzyska w Rio
  36. Rihanna Puma Creeper w nowej osłonie
  37. Trendy obuwnicze na wiosnę/lato 2016
  38. Streetwear na głowie czyli kultowe czapki New Era
  39. Klasyczne senakersy: Reebok Classic Leather
  40. Klasyczne sneakersy – Nike Air Force One
  41. Jak prać białe trampki?
  42. Urodowe S.O.S.: 5 grzechów głównych przeciwko Twojej cerze
  43. Wybieramy buty na rower. Przegląd modeli
  44. Adidas Superstar Supercolor: kolekcja dla indywidualistów
  45. 5 błędów żywieniowych, które popełniasz, a o których nie masz pojęcia
  46. Puma Motosport: buty (nie) tylko dla pasjonatów
  47. Wiosenna kolekcja New Balance 2015
  48. Jak schudnąć na wiosnę? 5 praktycznych wskazówek
  49. Adidas Superstar – z czym je nosić?
  50. Najlepszy plecak na wyprawy
  51. Akcesoria zimowe – zima 2014
  52. Gdzie kupić kurtki zimowe?
  53. Jaką odzież sportową wybrać na przejażdżkę rowerem?
  54. Sandały sportowe. Jak wybierać?
  55. Czym kierować się przy zakupie okularów przeciwsłonecznych?
  56. Kolorowy świat japonek- lato 2014
  57. Jak bezpiecznie ćwiczyć w upalne dni?
  58. Trudy wakacyjnego pakowania – kilka wskazówek
  59. Jak połączyć dietę z aktywnością fizyczną?
  60. Jak dbać o stopy latem?
  61. Idealne szorty na letni trening
  62. Kolekcja Converse Tie Dye – lato pełne barw
  63. Co to jest crossfit? Skąd wzięła się moda na tą aktywność?
  64. Jak wybrać strój do tańca?
  65. Jakie klapki wybrać na basen?
  66. Tanie i sprawdzone sposoby na spędzenie czasu na powietrzu
  67. Jak ubrać się na wycieczkę rowerową?
  68. Co zabrać na piknik?
  69. Nowa kolekcja wiosenna Topshop – Adidas
  70. Damskie buty Lacoste – coś dla fanek sportowego stylu
  71. Dlaczego dieta nie daje efektów – najczęściej popełniane błędy
  72. Czy soki w kartonie są zdrowe?
  73. Prawidłowy oddech – pomoc w walce ze stresem
  74. Kolekcja Vans – wiosna 2014
  75. Ćwiczenia na jędrny, płaski brzuch – wiosenne S.O.S. :)
  76. Torby sportowe – wybierz swoją ulubioną!
  77. Dresy i szpilki. Co powiecie na takie połączenie?
  78. Naturalne produkty wspomagające odchudzanie
  79. Przegląd damskich koszulek do biegania
  80. Sportowe retro inspiracje w najnowszej kolekcji Stradivarius wiosna-lato 2014
  81. Sportowa kurtka “wiatrówka” – dobry kompan do biegania
  82. Zrób analizę kolorystyczną! Dopasuj kolory do typu urody
  83. Jak zafundować sobie zastrzyk energii?
  84. Alternatywa dla białego cukru
  85. Jak wybrać odpowiednie buty do biegania?
  86. Jak zdrowo jeść w pracy?
  87. 6 zasad efektywnego i bezpiecznego treningu
  88. TREND: kupujemy buty sportowe z motywem zwierzęcym
  89. Zakładaj czapkę do biegania! Biegaj z głową!
  90. Wybieramy torbę na siłownię!
  91. Jaki wybrać strój na jogę?
  92. TREND: kupujemy damskie spodnie dresowe
  93. Jak utrzymać motywację do ćwiczeń?
  94. TREND: fenomen NIKE AIR MAX
  95. Rower stacjonarny – najlepsza opcja na aktywną jesień!
  96. Dowiedz się, ile potrzebujesz kalorii – licz z wzorem Muffina!

Na co dzień starasz się zdrowo odżywiać i regularnie ćwiczyć, ale nie zawsze masz pomysł na ciekawe i zdrowe dania? Na obiad zazwyczaj uda Ci się coś wymyśleć, śniadania również z łatwością skomponujesz, ale największy problem pojawia się, gdy musisz przygotować fit kolację? Przychodzimy Ci z pomocą! Poniżej znajdziesz kilka propozycji zdrowych dań, które możesz zjeść na kilka godzin przed snem.

zdrowa kolacjaMiks warzyw na patelnię

Czyli najprostszy przepis na zdrową kolację. Oczywiście są w sklepach gotowe miksy warzyw na patelnię, które możesz rzucić od razu na ogień i za kilka minut cieszyć się gotowym daniem, jednak lepiej wykorzystać świeże dary natury i z dbałością samodzielnie je pokroić, a następnie rzucić na patelnię i doprawić do smaku. Tak gotowe danie nie dość, że pozwoli Ci się cieszyć niesamowitym aromatem, to jeszcze fantastycznym smakiem.

Faszerowane warzywa

Większość z nas przygotowuje to danie na obiad. Faszerowana papryka, pomidory czy pieczarki nasycą Cię, a przy okazji zadbają o dobry nastrój. Zastanawiasz się co możesz wykorzystać jako farsz? Wszelkiego rodzaju kasze (np. pęczak), grillowane warzywa, ser, który smakowicie się roztopi, a do tego ulubione przyprawy. Takie danie wystarczy włożyć do nagrzanego piekarnika i piec około pół godziny. I ot, smaczna kolacja gotowa!

Pasta z makreli

Czyli połączenie najczęściej zalecanych składników na kolację. Wędzona ryba, jogurt naturalny, a do tego pokrojona cebula, kilka ogórków kiszonych, ząbek czosnku, a także łyżka musztardy oraz sól i pieprz do smaku. Wszystko starannie wymieszaj i nakładaj na kromkę ciemnego pieczywa. Lubisz to łączyć z twarogiem? Wybierz jego chudy odpowiednik i ciesz się ulubionymi składnikami w jednym daniu.

Tortilla z warzywami i kurczakiem

Obawiasz się, że tortille to tylko źródło niezdrowych węgli? W marketach obecnie możesz dostać również pełnoziarniste wersje, które z powodzeniem zastąpisz pszenicznymi plackami. Wystarczy, że położysz je na folię aluminiową, wyłożysz świeżą sałatą, usmażoną i pokrojoną piersią z kurczaka, pokrojonym pomidorem, kukurydzą i kilkoma piórkami cebuli. Na to odrobina soli i pieprzu do doprawienia, a także łyżka jogurtu naturalnego wymieszanego z ząbkiem czosnku i łyżeczką ziół prowansalskich. Tak przygotowane danie wystarczy ciasno złożyć i owinąć folią na której leży, a następnie włożyć do nagrzanego grilla elektrycznego, tostera czy po prostu patelnię.

tortilla

Sałatka ze  świeżych warzyw

Nie masz pomysłu na fit kolację, sklepy zamknięte, wiec musisz wykorzystać to, co zalega w lodówce lub w warzywno-owocowej misce. Wystarczy, że umyjesz wybrane warzywa, pokroisz je na drobniejsze części, usmażysz doprawioną pierś z kurczaka lub wykorzystasz tuńczyka w puszce i wszystko starannie wymieszasz. Oprócz świeżych warzyw do kurczaka i kukurydzy idealnie pasują ogórki kiszone! Do tego przyprawy oraz własnoręcznie zrobiony sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego i pyszna sałatka gotowa!

Omlet

Czyli standardowe danie, które zazwyczaj większość z nas robi na śniadanie. Na słono lub na słodko, pobudza, syci i dodaje energii. Aby omlet wyszedł puszysty i miękki wystarczy, że wykorzystasz więcej białek z jaj (np. 4), a żółtko dodasz tylko jedno. Tak oddzielone białka ubij na sztywną pianę. W oddzielnej miseczce wymieszaj żółtko z łyżką mąki, a jeśli lubisz słodkości – możesz dodać odrobinę cynamonu lub gorzkiego kakao. Taką mieszankę delikatnie połącz z pianą, a w przypadku omleta na słono możesz pokroić chudą wędlinę, pomidory lub szpinak i tak podsmażone zalać przygotowaną mieszaniną, a następnie przykryć i smażyć do odpowiedniego ścięcia.

Smazony omlet z warzywami

Koktajl owocowy

Czyli danie dla tych, którzy uwielbiają owoce. Co prawda nie powinno się ich jadać na noc ze względu na wysoką zawartość cukrów, jednak na 2-3 godziny przed snem, raz na jakiś czas, takie danie jest dopuszczalne. Wszystko, czego potrzebujesz to ulubione owoce i mikser lub blender. Przygotuj kilka plastrów ananasa, pół szklanki wody, garść mięty i szpinaku, sok z połowy cytryny, a także kawałeczek korzenia z imbiru. Taką mieszankę dokładnie zblenduj i ciesz się koktajlem przyspieszającym trawienie. Natomiast gdy nadchodzi jesień, a sezon grypowy powoli się zbliża wystarczy, że zmiksujesz pomarańczę, banana, jabłko i inne owoce bogate w witaminę C, dodasz łyżkę miodu i w taki sposób zadbasz o swoją odporność.

Frytki warzywne

Jeśli nadal nie masz pomysłów na fit kolację wystarczy, że kupisz w sklepie zdrowy hummus, pokroisz ogórki, marchewkę czy selera w długie paski i będziesz je maczać w paście z ciecierzycy, jak nachosy w sosie serowym. Taka zdrowa przekąska sprawdzi się również w trakcie seansu filmowego.

Z tak dużą ilością pomysłów na pewno przygotujesz smaczne i zdrowe kolacje, które zachwycą nie tylko Ciebie, ale i Twoich domowników. Smacznego!

Pomysł na zdrową kolację
5 (100%) 1 vote

0 Komentarzy

Archiwa

Przeczytaj poprzedni wpis:
dziewczyna lezy i czyta książke
Rest day – czy naprawdę jest potrzebny?

Życie w biegu. Tydzień dopiero się rozpoczął, a Ty już masz go dosyć? Ostatni urlop miałaś kilka miesięcy temu i...

Zamknij