1. Trening autogenny shultza – czym jest?
  2. Ćwiczenia z gumami treningowymi
  3. Wybieramy buty na rower. Przegląd modeli
  4. Jakie buty sportowe mniej znanych marek
  5. Ile wody należy pić podczas treningu?
  6. Na czym polega kalistenika i dlaczego warto ją trenować?
  7. Sportowe legginsy z siateczką
  8. Co daje biustonosz sportowy?
  9. Odżywki dla kobiet
  10. Elegancka bluza sportowa – czy ma sens?
  11. Trening w domu – czy warto?
  12. Pomysł na zdrową kolację
  13. Rest day – czy naprawdę jest potrzebny?
  14. Koreańska pielęgnacja
  15. Trendy streetwear jesień-zima 2018
  16. Jumping Fitness
  17. Wygodne i efektowne uczesanie na trening – damskie fryzury sportowe
  18. Jak ograniczyć cukier w diecie?
  19. Kurtki zimowe męskie
  20. Czym jest dieta pudełkowa?
  21. Jaka odzież dla ucznia
  22. Jakie buty na siłownię
  23. Jak nawodnić organizm?
  24. Idealna dieta na lato
  25. 20 dni do lata. Jak szybko schudnąć
  26. Detoks dla skóry – jak go zrobić i dlaczego warto
  27. Bluzki-hiszpanki, espadryle, ogrodniczki – najważniejsze trendy tej wiosny
  28. Dlaczego warto biegać? 7 powodów!
  29. Wiosenne nawyki, które warto wprowadzić już dziś.
  30. 5 rzeczy z wyprzedaży, które przydadzą się tej wiosny.
  31. Kwiaty, pastele, lakierowana skóra, najdziwniejsze trendy tej zimy.
  32. Zimowe wyprzedaże – od kiedy i czy warto czekać?
  33. 5 sposobów na dobry wygląd zimą
  34. Czapka New Era – idealny prezent dla nastolatka
  35. Sposoby na obniżoną odporność
  36. Jesień – idealny czas na noszenie spódnic!
  37. 7 produktów, które muszą się znaleźć w Twojej kuchni jesienią
  38. 5 sposobów na dżins tej jesieni
  39. Jaka aktywność fizyczna sprawdzi się jesienią?
  40. Jakie buty na fitness?
  41. Plecak – modnie i wygodnie
  42. Asics prezentuje “żelki” na Igrzyska w Rio
  43. Rihanna Puma Creeper w nowej osłonie
  44. Trendy obuwnicze na wiosnę/lato 2016
  45. Streetwear na głowie czyli kultowe czapki New Era
  46. Klasyczne senakersy: Reebok Classic Leather
  47. Klasyczne sneakersy – Nike Air Force One
  48. Jak prać białe trampki?
  49. Urodowe S.O.S.: 5 grzechów głównych przeciwko Twojej cerze
  50. Adidas Superstar Supercolor: kolekcja dla indywidualistów
  51. 5 błędów żywieniowych, które popełniasz, a o których nie masz pojęcia
  52. Puma Motosport: buty (nie) tylko dla pasjonatów
  53. Wiosenna kolekcja New Balance 2015
  54. Jak schudnąć na wiosnę? 5 praktycznych wskazówek
  55. Adidas Superstar – z czym je nosić?
  56. Najlepszy plecak na wyprawy
  57. Akcesoria zimowe – zima 2014
  58. Gdzie kupić kurtki zimowe?
  59. Jaką odzież sportową wybrać na przejażdżkę rowerem?
  60. Sandały sportowe. Jak wybierać?
  61. Czym kierować się przy zakupie okularów przeciwsłonecznych?
  62. Kolorowy świat japonek- lato 2014
  63. Jak bezpiecznie ćwiczyć w upalne dni?
  64. Trudy wakacyjnego pakowania – kilka wskazówek
  65. Jak połączyć dietę z aktywnością fizyczną?
  66. Jak dbać o stopy latem?
  67. Idealne szorty na letni trening
  68. Kolekcja Converse Tie Dye – lato pełne barw
  69. Co to jest crossfit? Skąd wzięła się moda na tą aktywność?
  70. Jak wybrać strój do tańca?
  71. Jakie klapki wybrać na basen?
  72. Tanie i sprawdzone sposoby na spędzenie czasu na powietrzu
  73. Jak ubrać się na wycieczkę rowerową?
  74. Co zabrać na piknik?
  75. Nowa kolekcja wiosenna Topshop – Adidas
  76. Damskie buty Lacoste – coś dla fanek sportowego stylu
  77. Dlaczego dieta nie daje efektów – najczęściej popełniane błędy
  78. Czy soki w kartonie są zdrowe?
  79. Prawidłowy oddech – pomoc w walce ze stresem
  80. Kolekcja Vans – wiosna 2014
  81. Ćwiczenia na jędrny, płaski brzuch – wiosenne S.O.S. :)
  82. Torby sportowe – wybierz swoją ulubioną!
  83. Dresy i szpilki. Co powiecie na takie połączenie?
  84. Naturalne produkty wspomagające odchudzanie
  85. Przegląd damskich koszulek do biegania
  86. Sportowe retro inspiracje w najnowszej kolekcji Stradivarius wiosna-lato 2014
  87. Sportowa kurtka “wiatrówka” – dobry kompan do biegania
  88. Zrób analizę kolorystyczną! Dopasuj kolory do typu urody
  89. Jak zafundować sobie zastrzyk energii?
  90. Alternatywa dla białego cukru
  91. Jak wybrać odpowiednie buty do biegania?
  92. Jak zdrowo jeść w pracy?
  93. 6 zasad efektywnego i bezpiecznego treningu
  94. TREND: kupujemy buty sportowe z motywem zwierzęcym
  95. Zakładaj czapkę do biegania! Biegaj z głową!
  96. Wybieramy torbę na siłownię!
  97. Jaki wybrać strój na jogę?
  98. TREND: kupujemy damskie spodnie dresowe
  99. Jak utrzymać motywację do ćwiczeń?
  100. TREND: fenomen NIKE AIR MAX
  101. Rower stacjonarny – najlepsza opcja na aktywną jesień!
  102. Dowiedz się, ile potrzebujesz kalorii – licz z wzorem Muffina!

Wciąż liczysz kalorie, surowym okiem patrzysz na każdy posiłek i przekąskę, a mimo to wciąż nie mieścisz się w swoje ulubione jeansy? Możliwe, że popełniasz błędy żywieniowe, o których nie masz nawet pojęcia. W takim razie sprawdź, co powoduje, że Twoja waga nadal pozostawia wiele do życzenia.

1. “Zdrowe” przekąski, czyli jak oszukać żołądek i… siebie 

Każda osoba, która dba o linię wie, że najzdrowszymi przekąskami są np. bakalie. Rodzynki, ziarna słonecznika, morele… ślinka sama cieknie na samą myśl o tych przysmakach. Mimo iż dietetycy zalecają, aby w chwilach, gdy mamy ochotę na małą przekąskę, sięgnąć właśnie po suszone owoce, musimy pamiętać o jednej, bardzo istotnej kwestii. Bakalie mają w sobie naprawdę dużo cukru! Nie możemy jeść ich bezkarnie garściami. Jeśli uważasz, że całe opakowanie suszonych moreli, zjedzone między posiłkami, jest zdrową, a przede wszystkim dietetyczną alternatywą dla czekoladowego batona, jesteś w wielkim błędzie. Pamiętaj, że sięgając np. po rodzynki, powinieneś zjeść ich dosłownie garstkę. Tylko w ten sposób unikniesz przyjęcia naprawdę dużej dawki węglowodanów.

2. Odejdź od komputera!

Jeśli jesteśmy już przy temacie przekąsek, warto zwrócić uwagę na jeszcze jeden błąd, który najczęściej popełniają osoby pracujące z komputerem. Badania dowodzą, że jeśli jemy posiłki np. przed telewizorem, pochłaniamy o wiele więcej pokarmu, niż na przykład podczas spokojnego lunchu w ulubionej restauracji. To samo dotyczy pracy przed komputerem. Zatracamy się w niej bez reszty nie kontrolując ilości pochłanianych przekąsek. Jeszcze gorzej, gdy jesteśmy tzw. “chomikami”, które lubią magazynować w szufladach ulubione frykasy. Jeśli mamy świadomość, że w zasięgu ręki czeka na nas nasz ulubionych smakołyk, jaka jest szansa, że po niego NIE sięgniemy?

CHIC AND FIT błedy w diecie

 

3. Jedzenie “na wyścigi”

Żyjesz w ciągłym pędzie, nie masz czasu na spokojny posiłek. Obiad zjadasz w ciągu 15 minut, ze śniadania w ogóle rezygnujesz lub jesz je w drodze do pracy. I naprawdę nadal zastanawiasz się nad tym, dlaczego waga ani drgnie? Jedzenie w pośpiechu to najgorsze, co możesz zrobić swojemu organizmowi. Pamiętaj, że Twój mózg nie od razu wysyła sygnały, że jesteś już najedzona. Potrzeba na to około 20 minut. Dlatego jedząc bardzo szybko, możesz zjeść za dużo. W efekcie, zamiast czuć się NAjedzona, jesteś PRZEjedzona. A to, jak same wiemy, źle wpływa na sylwetkę i ogólne samopoczucie. Oprócz tego jedzenie w pośpiechu pozbawia Cię wszelkiej przyjemności. Przecież nie ma nic lepszego niż smaczny lunch w ulubionej restauracji lub chrupiące tosty zjedzone w towarzystwie ukochanej osoby. Dlaczego więc nie zagospodarujesz sobie godzinki na ten codzienny, miły rytuał?

4. Wersja light… naprawdę?

Jesteś na diecie, idziesz do sklepu i odruchowo sięgasz po produkty light. Wiele osób żyje w przekonaniu, że są one doskonałą alternatywą dla pełnowartościowego sera, jogurtu itp. Otóż nie! Produkty light to nic innego jak słodziki, zagęstniki i różne “chemiczne” wymysły, które nie mają nic wspólnego ze zdrowym żywieniem. Jeśli naprawdę zależy Ci na utrzymaniu odpowiedniej diety, która będzie bogata w niezbędne składniki odżywcze, sięgaj po to, co sprawdzone. Pamiętaj jednak o ilości – to jest klucz do Twojej sylwetki! Pełnowartościowy ser nie jest problemem. Problemem jest to, że zjesz go naprawdę dużo. Staraj się zachowywać umiar i nie objadać się swoimi ulubionymi produktami – nawet jeśli są naprawdę zdrowe.

dieta

5. Mięso, mięso i jeszcze raz mięso

Kolejnym błędem żywieniowym, który popełnia większość z nas, jest zbyt duża ilość spożywanego mięsa. Owszem, jest ono zdrowe (oczywiście jeśli pochodzi ze znanego źródła), jednak nie powinno ono przeważać w naszym jadłospisie. Zwróć uwagę na to, aby na Twoim talerzu gościły przede wszystkim warzywa. Mięso powinno być tylko i wyłącznie dodatkiem, który co prawda wzbogaca dietę, ale nie jest jej filarem.

Jesteś zaskoczona? Który z 5 błędów żywieniowych był dla Ciebie największą niespodzianką? Skoro już wiesz, co przeszkadza Ci w osiągnięciu wymarzonej sylwetki, postaraj się wyeliminować te złe nawyki. Początki są zawsze trudne, ale warto spróbować! 

Oceń ten post

0 Komentarzy

Archiwa

Przeczytaj poprzedni wpis:
Puma Motosport: buty (nie) tylko dla pasjonatów

Marka Puma może się pochwalić współpracą m.in. z Formułą 1. To właśnie ten brand odpowiada za kombinezony i buty dla...

Zamknij