Tommy Hilfiger to dziś jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na całym świecie. Wszyscy kojarzymy nie tylko charakterystyczną, klasyczną stylistykę brandu czy jego unikalne logo, ale także twarz projektanta i twórcy, który od lat inspiruje do noszenia rzeczy klasycznych w niekonwencjonalny sposób. Co wiesz o Hilfigerze? Jeśli niewiele, to z pewnością zainteresuje cię nowo wydana książka – autobiografia wielkiego designera i wizjonera biznesu!
O modzie z pasją
Autobiografie projektantów mody są z reguły bardzo inspirujące i ciekawe. Mamy do czynienia z osobistościami o niezwykle kreatywnych umysłach, które dodatkowo opowiadają o swoich projektach z przeszłości. W książce o Tommym Hilfigerze nie brakuje opowieści o kolorowych latach siedemdziesiątych, stylu boho czy hippie, ale także o rodzących się trendach na ponadczasową elegancję w wykonaniu takich marek, jak Calvin Klein czy Ralph Lauren. Czytając tę wciągającą lekturę, przebrniesz przez wszystkie modowe epoki dwudziestego wieku od lat sześćdziesiątych aż po czasy współczesne. Z pewnością uda ci się poczuć ducha tamtych okresów, bo Tommy opisuje przeszłość bardzo obrazowo. Pasja do mody towarzyszyła mu od najmłodszych lat, a jego styl ewoluował sukcesywnie. Na początku podążał za trendami, a później sam je kreował. To dlatego dziś jego styl cieszy się tak dużą popularnością na wszystkich kontynentach.
Wyjątkowy przykład przedsiębiorczości

Książka „Tommy Hilfiger. Amerykański marzyciel” jest inspirująca nie tylko ze względu na modę. Podtytuł głosi: Mój świat mody i biznesu, i rzeczywiście bez tego drugiego członu całość nie byłaby pełna i tak interesująca. Patrząc na dzisiejszą rozpoznawalność marki, jej powodzenie na wszystkich kontynentach, trudno byłoby uwierzyć w to, że droga na szczyt była kręta i wyboista. Tommy Hilfiger jest niezwykłym przykładem na to, że sukces osiąga się nie tylko przez wrodzony talent, ale też ciężką pracę i upór w dążeniu do celu.
Fot.: Tommy Hilfiger – GaeaPeople
Marka nie raz zagrożona była bankructwem, kilkakrotnie przechodziła z rąk do rąk, a jej dalsze losy stawały pod znakiem zapytania. Co więcej – na początku nikt nie chciał uwierzyć w pomysły samego Hilfigera, który uparcie starał się wejść do świata mody i biznesu. Ta książka to nie tylko zapis wspomnień, ale też poradnik, który przyda się każdemu, kto myśli o otworzeniu własnej firmy czy poszukuje pracy. Tommy Hilfiger udowadnia, że powiedzenie „do trzech razy sztuka” nie ma przełożenia na rzeczywistość. Możesz próbować tyle razy, ile będzie trzeba, by osiągnąć swój cel.
Co się kryje pod nazwą „Tommy Hilfiger”?
Niezwykle zaskakujące są ostatnie rozdziały książki, z których dowiadujemy się o aktualnym funkcjonowaniu jednej z najpotężniejszych marek modowych dzisiejszych czasów. Okazuje się bowiem, że Tommy Hilfiger jest dziś bardziej ambasadorem brandu, niż jego dyrektorem kreatywnym. W całej autobiografii projektant uchyla rąbka tajemnicy, wpuszczając czytelnika za kulisy działalności firmy. Możemy od zaplecza poznać zasady funkcjonowania światowej sławy marki modowej, przebrnąć przez wszystkie etapy wypuszczenia na rynek nowej linii – od projektowania, zakupu materiałów i detali, aż po sprzedaż oraz prezentację kolekcji. Taki punkt widzenia z pewnością będzie bardzo interesujący dla osób, które pasjonują się światem mody!
Tommy Hilfiger – najciekawsze projekty z nowej kolekcji
Poznając historię Tommy’ego Hilfigera, możesz jeszcze bardziej zakochać się w jego projektach. Idea „dostępnego luksusu” oraz fakt, że marka przywiązuje ogromną wagę do jakości swoich produktów, sprawiają, że tym chętniej sięgniemy po rzeczy sygnowane biało-czerwono-granatowym logo. A co warto wybrać dla siebie z najnowszej linii Hilfigera? Z pewnością świetnym rozwiązaniem na sezon jesienno-zimowy będą skórzane botki – w rockowym stylu, z klamrami sprawdzą się idealnie do wełnianego płaszcza czy kurtki w stylu biker! Warto też postawić na ponadczasowe torby amerykańskiej marki, wykonane ze skóry i utrzymane w klasycznej stylistyce, która sprawi, że ten dodatek posłuży ci przez wiele lat!

