1. Trening autogenny shultza – czym jest?
  2. Ćwiczenia z gumami treningowymi
  3. Wybieramy buty na rower. Przegląd modeli
  4. Jakie buty sportowe mniej znanych marek
  5. Ile wody należy pić podczas treningu?
  6. Na czym polega kalistenika i dlaczego warto ją trenować?
  7. Sportowe legginsy z siateczką
  8. Co daje biustonosz sportowy?
  9. Odżywki dla kobiet
  10. Elegancka bluza sportowa – czy ma sens?
  11. Trening w domu – czy warto?
  12. Pomysł na zdrową kolację
  13. Rest day – czy naprawdę jest potrzebny?
  14. Koreańska pielęgnacja
  15. Trendy streetwear jesień-zima 2018
  16. Jumping Fitness
  17. Wygodne i efektowne uczesanie na trening – damskie fryzury sportowe
  18. Jak ograniczyć cukier w diecie?
  19. Kurtki zimowe męskie
  20. Czym jest dieta pudełkowa?
  21. Jaka odzież dla ucznia
  22. Jakie buty na siłownię
  23. Jak nawodnić organizm?
  24. Idealna dieta na lato
  25. 20 dni do lata. Jak szybko schudnąć
  26. Detoks dla skóry – jak go zrobić i dlaczego warto
  27. Bluzki-hiszpanki, espadryle, ogrodniczki – najważniejsze trendy tej wiosny
  28. Dlaczego warto biegać? 7 powodów!
  29. Wiosenne nawyki, które warto wprowadzić już dziś.
  30. 5 rzeczy z wyprzedaży, które przydadzą się tej wiosny.
  31. Kwiaty, pastele, lakierowana skóra, najdziwniejsze trendy tej zimy.
  32. Zimowe wyprzedaże – od kiedy i czy warto czekać?
  33. 5 sposobów na dobry wygląd zimą
  34. Czapka New Era – idealny prezent dla nastolatka
  35. Sposoby na obniżoną odporność
  36. Jesień – idealny czas na noszenie spódnic!
  37. 7 produktów, które muszą się znaleźć w Twojej kuchni jesienią
  38. 5 sposobów na dżins tej jesieni
  39. Jaka aktywność fizyczna sprawdzi się jesienią?
  40. Jakie buty na fitness?
  41. Plecak – modnie i wygodnie
  42. Asics prezentuje “żelki” na Igrzyska w Rio
  43. Rihanna Puma Creeper w nowej osłonie
  44. Trendy obuwnicze na wiosnę/lato 2016
  45. Streetwear na głowie czyli kultowe czapki New Era
  46. Klasyczne senakersy: Reebok Classic Leather
  47. Klasyczne sneakersy – Nike Air Force One
  48. Jak prać białe trampki?
  49. Urodowe S.O.S.: 5 grzechów głównych przeciwko Twojej cerze
  50. Adidas Superstar Supercolor: kolekcja dla indywidualistów
  51. 5 błędów żywieniowych, które popełniasz, a o których nie masz pojęcia
  52. Puma Motosport: buty (nie) tylko dla pasjonatów
  53. Wiosenna kolekcja New Balance 2015
  54. Jak schudnąć na wiosnę? 5 praktycznych wskazówek
  55. Adidas Superstar – z czym je nosić?
  56. Najlepszy plecak na wyprawy
  57. Akcesoria zimowe – zima 2014
  58. Gdzie kupić kurtki zimowe?
  59. Jaką odzież sportową wybrać na przejażdżkę rowerem?
  60. Sandały sportowe. Jak wybierać?
  61. Czym kierować się przy zakupie okularów przeciwsłonecznych?
  62. Kolorowy świat japonek- lato 2014
  63. Jak bezpiecznie ćwiczyć w upalne dni?
  64. Trudy wakacyjnego pakowania – kilka wskazówek
  65. Jak połączyć dietę z aktywnością fizyczną?
  66. Jak dbać o stopy latem?
  67. Idealne szorty na letni trening
  68. Kolekcja Converse Tie Dye – lato pełne barw
  69. Co to jest crossfit? Skąd wzięła się moda na tą aktywność?
  70. Jak wybrać strój do tańca?
  71. Jakie klapki wybrać na basen?
  72. Tanie i sprawdzone sposoby na spędzenie czasu na powietrzu
  73. Jak ubrać się na wycieczkę rowerową?
  74. Co zabrać na piknik?
  75. Nowa kolekcja wiosenna Topshop – Adidas
  76. Damskie buty Lacoste – coś dla fanek sportowego stylu
  77. Dlaczego dieta nie daje efektów – najczęściej popełniane błędy
  78. Czy soki w kartonie są zdrowe?
  79. Prawidłowy oddech – pomoc w walce ze stresem
  80. Kolekcja Vans – wiosna 2014
  81. Ćwiczenia na jędrny, płaski brzuch – wiosenne S.O.S. :)
  82. Torby sportowe – wybierz swoją ulubioną!
  83. Dresy i szpilki. Co powiecie na takie połączenie?
  84. Naturalne produkty wspomagające odchudzanie
  85. Przegląd damskich koszulek do biegania
  86. Sportowe retro inspiracje w najnowszej kolekcji Stradivarius wiosna-lato 2014
  87. Sportowa kurtka “wiatrówka” – dobry kompan do biegania
  88. Zrób analizę kolorystyczną! Dopasuj kolory do typu urody
  89. Jak zafundować sobie zastrzyk energii?
  90. Alternatywa dla białego cukru
  91. Jak wybrać odpowiednie buty do biegania?
  92. Jak zdrowo jeść w pracy?
  93. 6 zasad efektywnego i bezpiecznego treningu
  94. TREND: kupujemy buty sportowe z motywem zwierzęcym
  95. Zakładaj czapkę do biegania! Biegaj z głową!
  96. Wybieramy torbę na siłownię!
  97. Jaki wybrać strój na jogę?
  98. TREND: kupujemy damskie spodnie dresowe
  99. Jak utrzymać motywację do ćwiczeń?
  100. TREND: fenomen NIKE AIR MAX
  101. Rower stacjonarny – najlepsza opcja na aktywną jesień!
  102. Dowiedz się, ile potrzebujesz kalorii – licz z wzorem Muffina!

Odkładałeś aktywność fizyczną z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc? Okazało się jednak, że dobry pierwszy dzień miesiąca nigdy nie nadszedł, a lato niechybnie nas dogoniło… Czy jest coś, co możemy jeszcze zrobić na dwadzieścia dni przed oficjalnym rozpoczęciem sezonu wakacyjnego? Z pewnością tak! Oto szybkie, a jednak zdrowe sposoby na spalanie tkanki tłuszczowej.

Bikini body – dlaczego wszyscy o nim marzymy?

W dobie mody na bycie fit tkanka tłuszczowa przestała być czymś normalnym. Na plaży w bikini, w kusym stroju podczas gry w piłkę plażową i w delikatnej, zwiewnej sukience podczas beach party każdy chce wyglądać świetnie! Dziś to kwestia pasowania do grupy, w której wszyscy ciężko pracowali nad idealną rzeźbą przez całą zimę. Płaski brzuch, jędrne pośladki, brak boczków i umięśnione plecy nie są jednak osiągalne w tak krótkim czasie, jak dwadzieścia dni do lata, jeśli więc dopiero się obudziłeś, to musisz pogodzić się z faktem, że efekty przyjdą z czasem.

Jak szybko schudnąć (z głową) – 3 sposoby

Dieta cud? Ćwiczenia, na których schudniesz 10 kilo w dwa tygodnie? Nie oszukujmy się, takie rzeczy nie istnieją. A nawet jeśli ktoś obiecuje ci spektakularne efekty, to możesz być pewny, że to albo odbije się na twoim zdrowiu albo bardzo szybko doprowadzi do efektu jojo. Na dwadzieścia dni przed wakacjami jesteś w stanie osiągnąć wiele, jednak musisz to zrobić z głową, by wraz z utratą wagi nie stracić dobrego samopoczucia.

  1. Trening niezupełnie na czczo

Nie jest tajemnicą, że treningi na czczo przynoszą o wiele lepsze efekty niż te wykonywane po posiłku. Nasz organizm z braku paliwa dostarczonego mu wraz z pożywieniem zaczyna wykorzystywać do spalania to, co zgromadził przez dłuższy czas, czyli tkankę tłuszczową. Treningi na czczo są wśród trenerów i dietetyków kwestią sporną. Istnieje bowiem niebezpieczeństwo, że podczas ćwiczeń zwyczajnie nie starczy ci sił. Jak temu zaradzić? Wykonuj swoje treningi z rana, jeśli masz taką możliwość, jednak przed rozpoczęciem wypij szklankę soku pomarańczowego lub zjedz banana. Dostarczając niewielką dawkę węglowodanów, masz pewność, że nie zemdlejesz przy ćwiczeniach, a jednocześnie, że spalisz o wiele więcej tkanki tłuszczowej, niż można się spodziewać!

  1. Interwały – idealne na szybkie spalanie

Niektórzy z nas nie mogą sobie pozwolić na treningi o poranku. Nic straconego! Popołudnia czy wieczory również są świetnym czasem na aktywność fizyczną. Jeśli jednak nastawiasz się na spalanie sporej ilości kalorii, to najlepszy dla ciebie będzie trening interwałowy o bardzo dużej intensywności. Uwaga! Nie powinny się go podejmować osoby ze sporą nadwagą czy otyłością – tu niestety w dwadzieścia dni niewiele jesteśmy w stanie zrobić, gdyż intensywne ćwiczenia mogą zmasakrować stawy! Jeśli jednak chodzi o wyrzeźbienie się i zrzucenie kilku kilogramów, to z pewnością warto wypróbować treningi takie, jak tabata, HIIT czy biegowe interwały. Zmienne tempo fantastycznie przyspiesza spalanie tłuszczu i to nie tylko w trakcie treningu, ale również po jego ukończeniu.

  1. Koniec z mąką

Wbrew temu, co mówi się w reklamach magicznych tabletek na odchudzanie, za gromadzenie w organizmie tkanki tłuszczowej nie odpowiadają wcale tłuszcze, a węglowodany, które bardzo często spożywamy w nadmiarze! Jeśli więc zastanawiasz się, jak spowodować, by nasza dieta przynosiła większe rezultaty, nie musisz robić wiele. Wystarczy, że ograniczysz węgle. Co dokładnie? Przede wszystkim produkty mączne, czyli wszelkiego rodzaju kluski, pierogi, makarony, ale także pieczywo. Zamiast tego czerp energię w postaci węglowodanów ze zdrowych, pysznych warzyw, które również zawierają mnóstwo błonnika, który przyspiesza trawienie!

Szybkie zrzucenie kilku kilogramów z tkanki tłuszczowej jest możliwe. Nie daj się jednak przekonać, że zrobisz to wyłącznie z pomocą środków wspomagających odchudzanie czy restrykcyjnej diety, na przykład głodówki. Te metody są nie tylko niezdrowe, ale też przede wszystkim nieskuteczne! Głód zacznie ci doskwierać na tyle, że zechcesz zjeść dwa razy tyle, ile jesz normalnie. Jak szybko schudnąć z głową? Pić dużo wody, intensywnie ćwiczyć i wyrzucić ze swojej kuchni wszystko, co tuczące – również produkty mączne!

 

 

Oceń ten post

0 Komentarzy

Archiwa

Przeczytaj poprzedni wpis:
kobieta pijąca sok
Detoks dla skóry – jak go zrobić i dlaczego warto

Detoks – słowo, które w dobie mody na bycie fit stało się niezwykle popularne. Robimy detoksy od używek, a nawet...

Zamknij